תוכנית VIP – הדרך להצלחת מותג בגדי ים משלך

27 10 2019

 הפוסט הזה מיועד למעצבות בגדי ים  ולמי שרוצה להשתלם בתחום

BLACK FRIDAY אני פרידמן

בשבוע שעבר פנתה אלי מישהי בפייסבוק ורצתה לדעת אם אני יכולה לעזור לה עם העסק שלה לעיצוב בגדי ים.

בתחילת השיחה, היא סיפרה לי בתשוקה שיש לה עסק קטן לבגדי ים ושהיא מוכרת ללקוחות בהתאמה אישית וגם דרך האינסטגרם…

שמחתי בשבילה שהיא אוהבת את מה שהיא עושה… אני מכירה את התחושה הזו היטב ואת ההרגשה שאוחזת בך כשמעצבים ומייצרים…וגם כשמצליחים למכור…
(מבינה אותה… זה מה שאני עושה כבר מעל 35 שנה)

תוך כדי השיחה, שאלתי אותה איך אני בעצם יכולה לעזור לה שעל פניו נראה שהכל נראה בסדר
תשובתה…הייתה קצת מהוססת:
תגידי ..את יכולה לעזור לי עם הקולקציה שלי לשנה הבאה?
בוודאי אני עונה לה …
כי כרגע אני קצת מתלבטת מה לעשות ….לא יודעת… הלקוחות רוצות גזרות
ועיצובים חדשים ואני לא ממש יודעת איך…

אבל אמרת שכבר למדת קורס וקיבלת סט גזרות אז מה הבעיה? אני שואלת אותה.

נכון, אבל עכשיו אני לא מצליחה לבד…אם אני רוצה לעצב דגם חדש ….
אני לא יודעת איך בפועל מתקנים ומפתחים דגם מגזרת בסיס….
את יודעת….לא תמיד זה מונח היטב על הגוף של הלקוחה….
או או כמה אני יודעת…בטח שיודעת- אלפי ואלפי דגמים עד שהבנתי איך!

ואיך את מתאימה את העיצוב שלך ללקוחה?- אני שואלת
שקט …מהצד השני, ושוב שינתה את טון הדיבור שלה, שהפך לבקשת עזרה:
את מבינה …אני זקוקה למישהו שיעזור לי כשאני נתקעת עם הגזרה,
עם הבד, עם המידות השונות ועם התפירה…
אני משקיעה כל כך הרבה זמן…ובסוף מתחרבשת ….ומתוסכלת!
את יכולה לעזור לי?

הרגעתי אותה…ברור!

את מבינה…אין לי אם מי להתייעץ ביום יום …בתהליך…
את יכולה? מתי את יכולה?
כי אני כבר צריכה להתחיל את הקולקציה שלי!

אני מכירה היטב את השיחות האלו עם מעצבות- זו באמת דילמה ואתגר אמיתי!
אז…
אם את מעצבת בתחילת דרכך וגם מוצאת את עצמך מתלבטת…מבזבזת זמן ומשאבים יקרים וממלמלת לעצמך הלוואי שהיה מישהו שהיה עוזר לי ומנחה אותי איך ניתן ליעל את יצירת הקולקציה שלי …

אז יש לי פתרון והצעה מיוחדת עבורך ובהשראתך

בגדי ים -הדרכה ותוכנית מנטורינג

 

פיתחתי 🩱תוכנית מנטורינג VIP 🩱 במיוחד בשבילך

תוכנית ייחודית שבה אהיה אתך לאורך הדרך, אראה לך איך לעשות זאת נכון כדי שאוכל ביתר קלות לעצב, לפתח גזרות, לדעת לתקן דגמים ללקוחות שלך, לשדרג את תמהיל קולקציית בגדי הים.

 ועכשיו  הכי כדאי לך בהנחה ל BLACK FRIDAY SALE

כנסי לקישור לפרטים נוספים ולעלויות

תוכנית blk VIP -

ההנחה תקפה להזמנת תוכנית מנטורינג VIP במבצע עד ל 29.11.19

רוצה להתייעץ איתי?
התקשרי לאני פרידמן-  0525244210
מחכה לך

banner annie -swimwear


פעולות

Information

כתיבת תגובה