תמהיל קולקציית בגדי ים

25 02 2020

מותג בגדי ים מאפשר לייצר קולקציות יפות המציגות את היצירתיות והסגנון של כל מעצב בגדי ים באשר הוא. בכל עונה ועונה עיצוב ובניית קולקציית בגדי ים חדשה הינו מיזם מרגש ויוצר ציפייה לקראת השקתה.

אחד הצעדים הראשונים בבניית קולקציית בגדי ים הינו התמהיל!Annie Friedman for Cannelle

מהו התמהיל שכולם מדברים עליו?

תמהיל קולקציית בגדי ים הינו סך הדגמים והאפשרויות המוצעים למכירה ללקוחות שלנו תוך העברת סיפור ותכנים.
בקולקציית בגדי ים מסחרית נכונה יש התחלה, אמצע וסוף- הכוונה היא שהם לא רק אוסף דגמים אקראי אלא דגמים המותאמים לקהל היעד שלנו ובעיקר בהבנתו.
ככל שהתמהיל מדויק יותר, מגוון ומאוזן יותר, קיים סיכוי גדול יותר לתת מענה לצרכי הלקוחות שלך! מה גם, שקיים מצב של פיזור  הקטנת סיכונים מבחינת מכירת הדגמים. 

תמהיל הדגמים יכול שיהיה מורכב מדגמים הדומים במהותם והקרובים זה לזה בתפיסתם ו/ או שיהיו שונים זה מזה.

תמהיל הקולקציה נקבע על פי מאפייני הצריכה של הלקוחה ומושפעת ממדיניות מחירים, שיטות המכירה, זמני המכירה ועוד…

כשאני עובדת ומייעצת למעצבות בתחום עיצוב ופיתוח קולקציות, אם לשוק המקומי או הבינלאומי, אני קודם כל עורכת ישיבת תיאום ציפיות ומכניסה לפרופורציות הן מבחינת כמות הדוגמאות, כמות הבדים, יכולות הייצור, יכולות המימון ועוד…!

איך משיגים תמהיל קולקציה נכון?

על ידי:

1. הכרת הקהל שלך על בוריו

2. היסטוריית מכירות שלך בעבר
3. התנהגות צרכנים
4. למידת הכוחות/מתחרים הפועלים בשוק שבו את עובדת
5. תחזית צפי מכירות
6. משאבים העומדים לרשותך
.
בואי לעשות זאת

כן, זה לא קל!

בתחילת הדרך ישנו רצון להפיק כמה שיותר, כמה שמהר ללא תוכניות דגמים רבים….
בלי לדעת שיש לזה השלכות לעתיד המותג!
במידה ואת נתקלת בבעיות בתחום, או שמחפשת מישהי מקצועית שתלווה אותך
ותענה לך על השאלות בלי לפזר לך הבטחות, בלי לספר לך מעשיות ותעניק לך
שיטות עבודה נכונות החוסכות כסף ותקצר לך תהליכים …
מוזמנת לפנות אלי למצוא את המסלול המתאים לך ביותר!
banner annie -swimwear

פעולות

מידע

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s




%d בלוגרים אהבו את זה: