אני פרידמן- פורטפוליו 1990-2000

16 03 2020

התרגשתי כשנתקלתי אתמול, בסרטון  זה שערכתי כבר לפני שנים ומשום מה,
נשכח אי שם בין תיקיות המחשב שלי.
הרגשתי צביטה קלה בלב כשנזכרתי בתעשיית בגדי הים המפוארת שהייתה גאוות
המדינה שלנו, בארץ ובעולם, שבה שימשתי כמעצבת וכ"ארט דירקטור" בחברות
בגדי ים המובילות. זו הייתה תקופה נהדרת של יצירה ועשייה מטורפת.

גם היום, יש לי את הזכות לעצב קולקציות בגדי ים מהממות לחברת COBRA,
מזה כעשור, אך השיטה שונה. אני מעצבת כאן במשרדי החברה, והעיצובים
נשלחים לסין לפיתוח כולל נסיעות למפעלים למדידות, מו"מ על המחיר,
בחירת בדים…(ושוב מדידות…)
האתגר שעומד לפנינו, כל שנה, מלבד לדרישה לקולקציה חדשנית וטרנדית,
הוא לדייק את תמהיל הקולקציה שיתאים לקהלי היעד השונים והמשתנים,
ליעדי השיווק והמכירות…

בתקופה הזו של ימי ה"קורונה" המתפשט ברחבי העולם כולו, יחד עם סגירת
מדינות רבות והפסקת הקשר הפיזי בינם לבנינו, הביאו אותי למחשבה שאולי
…אולי זאת הזדמנות לצרוך אחרת, וכולי תקווה שנחזור לייצר שוב בארץ,
לחזור למדינה התומכת בייצור ועשייה ישראלית בתחום האופנה בארץ,
לפחות כמו אז. (ולא רק, אלא כל ענפי הייצור והתעשייה)

אף אחד לא יודע מה יקרה בהמשך, אבל הסיכוי קיים!

ימים יגידו!

אני פרידמן – AICI CIC, מומחית למיתוג ועיצוב בגדי ים והלבשה תחתונה, עוזרת למעצבים,לעסקים בתחילת דרכם ולבעלי חברות לקדם את המותג והקולקציה שלהם באמצעות ייעוץ מקצועי עסקי תוך מתן ערך, כלים, מתן פתרונות והשגת תוצאות המאתאימים בדיוק לצרכיהם ולפעילות העסקית שלהם.


פעולות

Information

כתיבת תגובה